Bardahl ENGINE FLUSH  300 ML
Bir kart ilə al!

Bardahl ENGINE FLUSH 300 ML

16.00 AZN
Taksitli ödəniş

Brend: Bardahl
Model: Bardahl ENGINE FLUSH 300 ML
Mövcudluq: Stokda

Açıqlama

Ən yaxşı Mühərrik təmizləyici qatqı

Ustalara verinlən ən məşhur suallardan biri də “Ən yaxşı mühərrik təmizləyici qatqı hansıdır?” sualıdır.

Bardahl Mator Yağı Təmizləyicisi xüsusi həlledicilərin və yağların qarışığıdır. Yağın yuyulması daxili mühərriki təmizləyir. Mövcud çöküntülər çıxarılır. Yağ əlavə edilməsi yeni çöküntülərin əmələ gəlməsinin qarşısını alır.

MÜHƏRRİKİ ENGİNE FLUSH İLƏ TƏMİZLƏYİN

Bardahl Engine Flush mühərrik yağı təmizləyicisi sürərkən ilişmiş olan klapanları, klapan qaldırıcıları və piston halqalarını boşaldır. Bu yağ əlavəsi ilə yapışan klapanlar və sıxma yayları yenidən boşalır.

Mühərrik niyə təmizlənməlidir?

Mühərrikin çirklənməsinin əsas səbəbləri lak, qır və kömür yanma prosesinin əlavə məhsullarıdır. Bu çirkləndiricilər, adətən, yağ tərəfindən dayandırılır və yağ dəyişdirilərkən boşaldılır. Bununla belə, müəyyən şərtlərdə, məsələn, gecikmiş yağ dəyişdirmələrində, bu hallar çox ola bilər. Bu, tıxanmalara və yığılmalara səbəb ola bilər. Qısa səyahətlər, çoxlu tıxaclar və ya mühərrikdən qeyri-müntəzəm istifadə lil və qır əmələ gəlməsinə səbəb olur. Mühərrikin yüksək temperaturu ilə avtomobil sürmək, məsələn, dağlarda sürmək və çoxlu tıxaclar və şəhər nəqliyyatı lak və karbon əmələ gəlməsinin artmasına səbəb olur. Bu şərtlər mühərrik yağının idarə edə biləcəyindən daha çox tullantı yarada bilər. Bu nöqtəyə çatdıqdan sonra pistonda, yay yivlərində, klapanlarda və klapan təlimatlarında çöküntülər əmələ gəlir. Lakin çöküntülər pistonlarda və porşen halqalarında, rokçu qolu ilə rokçu qolu şaftı arasında da əmələ gəlir. Bunlar oyunu azaldır və tənzimləmənin yanlış hizalanmasına səbəb olur. Bu, mühərrikin qeyri-müntəzəm işləməsi deməkdir: mühərrik pozulur. Xüsusilə hidravlik klapan qaldırıcıları olan mühərriklər yaxın dözümlü olduqları üçün buna çox həssasdırlar. Yapışqan klapan qaldırıcıları soyuq işə saldıqdan dərhal sonra tıqqıltı səsi yaranır.

Mühərrikdən gələn səslərin qarşısını necə alaq?

Bardahl Engine Flush tərkibindəki xüsusi həlledici qarışığı mövcud çöküntüləri həll edir və klapan qaldırıcı qırı çıxarır. Bundan əlavə, ilişib qalmış piston halqaları boşalır, piston halqasının yivlərində olan çirk əriyir. Bardahl Engine Flush bu çöküntülərin dağılmasını və dəyişdirmə zamanı yağ boşalana qədər süspansiyonda qalmasını təmin edir. Bardahlın xüsusi yüksək təzyiqli komponentləri, həmçinin metal səthlərdə qoruyucu yağ təbəqəsi ilə təmin edir ki, yenidən çökmələrin və yenidən yapışmasının qarşısını alır. Çöküntülərin çıxarılması və yapışmış hissələrin boşaldılması mühərrikin daha hamar və səmərəli işləməsi ilə nəticələnir. Güc itkisi bərpa olunur və eyni zamanda: daha yaxşı işləyən mühərrik həm də daha qənaətcil işləyən mühərrik deməkdir! Təlimatlar Sabit, isti mühərrikin karterinə (maks. 4,5 litr) bir banka yağ tökün (300 ml.). Diqqət: yağ səviyyəsinin maksimum yağ səviyyəsindən yuxarı qalxmasına icazə verməyin. Mühərriki təxminən 30 dəqiqə boş rejimdə işlədin (iş temperaturunda). Başqa bir seçim maksimum 50 kilometr sürməkdir. Vacib: Hər iki variantdan birini deyil, birini seçin! Sonra mühərrik yağını və yağ filtrini dəyişdirin. Mühərrikin daxili təmizlənməsinin bu üsulu ilişib qalmış klapanların boşalmasını və sıxılma yaylarının təmizlənməsini təmin edir. Maksimum yağlama üçün yeni mühərrik yağına bir qutu Turbo Protect əlavə edin . Məhsulu əlavə etməzdən əvvəl həmişə etiketdəki istifadə təlimatlarını oxuyun. Təyin olunandan çox əlavə etməyin, bu mənfi təsir göstərə bilər.

Şərh yaz

Qeyd: HTML etiketləri işləmir!
    Pis           Yaxşı